Liikuntapaikkojen rajoitukset poistuvat

Julkaistu 9.6.2021 13.21

Pirkanmaan alueellisen pandemiaohjausryhmän suositusten mukaisesti olemme siirtyneet koronaluokituksen perustasolle jonka seurauksena liikuntapaikkojen rajoitukset poistuvat.

Sisäliikuntatilat avautuvat, myös uimahallien asiakasmäärärajoitukset poistuvat

Sisäliikuntatilat avautuvat aikuisille, nuorille ja lapsille, jotka voivat harrastaa lajinomaisesti ilman rajoituksia. Myös ulkotiloissa tapahtuva harrastustoiminta on sallittua. Uimahallien rajoitetut asiakasmäärät poistuvat sekä Tampereen uintikeskuksen ja Tampereen maauimalan yhteiskäyttö on jälleen mahdollista juhannuksen jälkeen.

Ryhmäharrastustoiminnassa on noudatettava suosituksia ja ohjeita. Toiminnan tulee olla terveysturvallista sekä Ulkoinen linkkitartuntatautilain 58c -kohdan mukaista.

Maskien käyttöä suositellaan yli 12-vuotiaille kaikissa yleisissä tiloissa muulloin kuin liikuntasuorituksen ja peseytymisen aikana. Muistutamme asiakkaita kuitenkin edelleen huomioimaan myös riittävät etäisyydet muihin asiakkaisiin ja huolehtimaan hyvästä käsihygieniasta.

Lisätietoa koronasuosituksista: Ulkoinen linkkiPSHP: Pirkanmaan koronavirustilanne ja alueelliset suositukset