Keskustorin kesäkeitaalle haetaan ravintolatoimijoita

Julkaistu 4.5.2021 13.58

Tampereen Keskustorille toteutetaan kesäkeidas, jonka keskeisenä elementtinä on Tampereella toimivien yrittäjien ruoka- ja juomatarjonta. Haku kesäkeitaan ravintolatoimijaksi on nyt auki. Toimijaksi haetaan sähköisellä hakulomakkeella Tampereen kaupungin verkkosivuilla 4.5.-16.5.2021.

Havainnekuva, jossa Tampereen Teatterin ja Raatihuoneen välille visualisoitu terassi- ja vapaa-ajan alue

Keskustorille tehdään kesän ajaksi viihtyisä oleskelualue, jonka juoma- ja ruokatarjonta hemmottelee läheltä ja kaukaa saapuvia lomailijoita. Alueelle haetaan nyt ravintolatoimijoita. Myyntipaikkaa voivat hakea Tampereella toimivat kahvila- ja ravintolayrittäjät. Hakijan tulee suunnitella kesäkeitaalle sopiva ravintolakonsepti ja tarjottavat tuotteet. Haku on avoinna 4.5.-16.5.2021 osoitteessa www.tampere.fi/keskustori

Keskustorin kesäkeidas on avoinna joka päivä 1.7.-19.9.2021. Keskustorin kesäkeitaalle tulee noin 350 asiakaspaikkaa ja enintään kahdeksan vuokrattavaa myyntipistettä. Ravintolatoimijoita valitaan myyntipaikkoja vastaava määrä.

Keskustorille on tavoite aikaansaada erilaiset asiakkaat huomioiva ruoka- ja juomatarjonta. Erityistä huomiota toimijoiden valinnassa kiinnitetään ravintolatoimijan tarjoaman kokonaisuuden laatuun.

- Tavoittelemme mahdollisimman monipuolista ja tyylikästä tuotteiden ja ruoka-annosten kokonaisuutta. Näin ollen ravintolakonsepti on yksi tärkeimmistä toimijoiden valintaperusteista, kertoo tapahtumapäällikkö Saara Saarteinen.

Ravintolatoimijoille infotilaisuus 11.5.2021

Myyntipaikasta kiinnostuneille ravintola- ja kahvilayrittäjille järjestetään etäyhteydellä toteutettava infotilaisuus 11.5.2021 klo 15.00. Tilaisuudessa yritysten on mahdollista esittää tarkentavia kysymyksiä myyntipaikan vuokraamiseen liittyen. Tilaisuuteen ilmoittaudutaan lähettämällä nimi ja sähköpostiosoite 10.5. mennessä osoitteeseen [email protected] Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse infotilaisuuden osallistumislinkki.

Tapahtumapäällikkö
Saara Saarteinen