Tampere Filharmonian konsertit peruuntuvat 1.3.2021 saakka

Julkaistu 9.2.2021 10.00

Orkesterin kevään lipunmyynti keskeytyy toistaiseksi.

Tampere Filharmonia peruu konserttinsa Tampere-talossa 1.3.2021 saakka Länsi- ja Sisä-Suomen aluehallintoviraston 5.2.2021 antaman yleisötapahtumia koskevan päätöksen mukaisesti. Lisäksi kevään konserttien lipunmyynti keskeytetään helmikuun ajaksi loppukauteen liittyvän epävarmuuden vuoksi. Pyrimme kuitenkin toteuttamaan kevään sinfonia- ja kamarikonsertit suunnitellusti ja turvallisesti tulevien mahdollisten yleisörajoitusten puitteissa.

Perutut konsertit ja tapahtumat ovat:

Pe 12.2. klo 19, Pieni sali: TF Brass & Pierobon, vaskimusiikin konsertti

Pe 19.2. klo 18 ja 20, Iso sali: Hommage, sinfoniakonsertti

To 25.2. klo 9.45, Iso sali: Kurkistus kenraaliharjoitukseen

Pe 26.2. klo 18 ja 20, Iso sali: Beethoven 4, sinfoniakonsertti

Su 14.2. klo 15 Faunien iltapäivä -kamarimusiikkikonsertti siirretään myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan. Konserttiliput käyvät sellaisinaan uuteen konserttipäivään. Tampere Filharmonia pidättää oikeudet muutoksiin.

Hommage-sinfoniakonsertti lähetetään suorana lähetyksenä Aamulehden verkkosivuilla perjantaina 19.2. klo 19. Konsertti tulee Tampere Filharmonian YouTube-kanavalle katsottavaksi kahden viikon kuluttua suorasta lähetyksestä. Suora lähetys on Aamulehden tilaajien katsottavissa.

Muista mahdollisista tulevista konserttilähetyksistä tiedotetaan Tampere Filharmonian verkkosivuilla, Tampere.fi:ssä sekä orkesterin sosiaalisen median kanavissa.

Yksittäislipun hankkineet voivat hakea hyvitystä konserttilipuista Tampere Filharmonian verkkosivuilta löytyvän ohjeistuksen mukaisesti. Lippuhyvityspyynnöt helmikuun perutuista konserteista pyydetään tekemään 30.4. mennessä. Lomakkeen kautta tehdyt hyvityspyynnöt käsitellään saapumisjärjestyksessä, ja niiden osalta kannattaa varautua 6–8 viikon käsittelyaikaan. Kiitämme kärsivällisyydestä. Nopeimmin hyvityksen saa asioimalla henkilökohtaisesti Tampere-talon lipunmyynnissä.

Kausikorttiasiakkaat saavat helmikuun alun jälkeen perutuista konserteista hyvityksen kauden päätyttyä toukokuussa. Tästä tiedotetaan asiakkaita erikseen myöhemmin.

Ulkoinen linkkiHae lippuhyvitystä Tampere Filharmonian verkkosivuilla

Tampere Filharmonia