Tampereen Joulutorin Vuoden Joulutorikauppias on Naisten Pankki

Julkaistu 11.12.2020 13.57

Joulutorin ohjausryhmä valitsi kokouksessaan 10.12.2020 Vuoden Joulutorikauppiaaksi Naisten Pankin. Huomion sai mm. vuosittain kehittynyt tuotevalikoima sekä kaunis esittely.

Naisten Pankin koju Joulutorilla. Iina Ojala luovuttaa palkinnon Päivi Käyhkölle.

Ohjausryhmän puheenjohtajan Iina Ojalan luovuttaman kiertopalkinnon vastaanotti vapaaehtoistyöntekijä Päivi Käyhkö.

- Tämä on hieno kunnianosoitus, kun me olemme tällainen hyväntekeväisyysjärjestö. Raati on ilmeisesti sitäkin miettinyt, toteaa Naisten Pankin Merja Talkio-Vilanen.
- Olemme vuosittain panostaneet tuotteiden laatuun ja esittelyyn. Tampereen Joulutori on Naisten Pankille vuoden suurin yksittäinen varainkeruutapahtuma. Varsinkin nyt tällaisena vuotena, kun tapahtumia ei ole ollut, Joulutori ja tämä valinta ovat meille erityisen merkittäviä. Vapaaehtoisille myyjille ja tukijoillemme tämä on myös hieno tunnustus heidän tekemästään työstä. Lämmin kiitos!

Vuoden Joulutorikauppias on valittu vuodesta 2010 lähtien. Kiertopalkinto on teetetty Joulutorin omien käsityöläisten toimesta. Rautaisen portin on takonut Seppä Antin Paja. Puisen alustan muotoili Tapsor Sisal Wood ja kassin Finnlea.

Tampereen Joulutori on avoinna päivittäin 11-19 (Munkkikahvila 10-19, Glögiravintola 11-20).

Turvallisuuteen on tänä vuonna kiinnitetty erityistä huomiota. Käytäviä on levennetty, kaikissa mökeissä on suojapleksit. Yleisömäärää valvotaan ja rytmitetään niin, että ruuhkia ei pääse syntymään.