Omakotitonttiarvontaan saatiin 377 hakemusta

Julkaistu 30.10.2020 9.53

Kiinnostus Tampereen kaupungin omakotitontteja kohtaan jatkuu. Tonttihakemuksia arvottaviin tontteihin jätettiin määräaikaan mennessä yhteensä 377. Tonttien ostotarjouksia saatiin kaikkiaan 29. Kiinteään hintaan myytävän tontin ja vuokrattavien tonttien arvonta suoritetaan koronatilanteen takia ilman yleisöä tiistaina 3.11.2020 kello 13.00. Arvonta valvotaan virallisesti.

Omakotitaloja rakenteilla

Arvonnan tuloksesta lähetetään tekstiviesti tai sähköposti hakuun osallistuneille välittömästi tilaisuuden jälkeen. Kiinteistöjohtaja tekee arvonnan tuloksen perusteella virallisen päätöksen, jolla tontit varataan tontin saaneille.

Tonttihaussa oli tarjolla yhteensä 21 tonttia Hervantajärveltä, Multisillasta ja Vuoreksesta. Suosituimpia olivat edelleen Vuoreksen tontit, mutta myös Hervantajärven tontit saivat runsaasti hakemuksia.

Hervantajärveltä oli haettavana 15 vuokrattavaa tonttia. Vuoreksesta haettavana oli kolme vuokrattavaa, yksi kiinteällä hinnalla myytävä ja yksi tarjousten perusteella myytävä tontti. Lisäksi Multisillasta oli tarjolla yksi tarjousten perusteella myytävä tontti.

Tonteista tehdyt ostotarjoukset on jo käsitelty, ja hyväksytyn tarjouksen jättäneille on ilmoitettu asiasta.

Toimistosihteeri
Raija Laatio-Rimmi
puhelin +358408004079

Toimistosihteeri
Jaana Rimpi-Muhonen
puhelin +358408016777

Maanvuokrasopimuksiin liittyvä asiakaspalvelu, maanvuokrien laskutus ja vuokrauksiin liittyvä raportointi. Omakotitonttihakujen järjestäminen.

Tonttivastaava
Jori Alanko