Siirry sisältöön

Hyvinvointikeskusten palvelukioskit ovat matalan kynnyksen palvelupisteitä

Julkaistu 14.9.2020 11.12

Jokaisessa Tampereen kaupungin hyvinvointikeskuksessa on nyt palvelukioski, jossa on tarjolla ennaltaehkäisevää terveysneuvontaa ja palveluohjausta. Palvelukioskilla voi myös osallistua teemapäiviin ja tilaisuuksiin.

Kaksi naista pöydän ääressä Hervanta Triossa.
 

Hervanta Trion, Koilliskeskuksen, Lielahtikeskuksen sekä Tesoman ja Tipotien hyvinvointikeskuksien palvelukioskeilla järjestettävä toiminta vaihtelee päivittäin, mutta se on aina kaikille avointa, maksutonta eikä vaadi ajanvarausta. Siellä voi esimerkiksi olla tavattavissa suuhygienisti tai terveydenhoitaja tai vaikka potilasjärjestö antaa neuvontaa ja tehdä verenpaineen mittauksia. Toimintaa voivat järjestää yritykset, yhteisöt, järjestöt tai ammatinharjoittajat.

Palvelukioskeihin ja niissä järjestettävään toimintaan pääsee tutustumaan palvelukioskien verkkosivulla .

Auta meitä kehittämään palvelukioskien toimintaa

Kerro, millaista toimintaa haluaisit palvelukioskille. Tai oletko palveluntarjoajana halukas järjestämään toimintaa? Uutta palvelua voi toivoa tai ilmoittautua palveluntuottajaksi palvelukioskien verkkosivuilla:


Lisätietoja

Aluekoordinaattori
Johanna Sola
puhelin 040 778 9599
sähköposti [email protected]


Teksti Marika Haapala

Kuvat Mia Lumio