Taideyhdistys Elon näyttely Rannalla pidetään Haiharan taidekeskuksen Tallissa syyskuussa

Julkaistu 24.8.2020 13.42

Taideyhdistys Elo ry:n vuoden 2020 päänäyttely Rannalla pidetään Haiharan taidekeskuksen Tallissa. Taideyhdistys Elo ry on kuvataideharrastajien vuonna 1991 perustama yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää kuvataiteen harrastajien taiteellista toimintaa Tampereella ja lähikunnissa. Näyttelyyn on vapaa pääsy.

Taideyhdistys Elo ry on pitänyt vuoden päänäyttelynsä Haiharan Tallirakennuksessa useampana vuotena. Nämä yhteisnäyttelyt ovat olleet ammattikuvataiteilijoiden juryttämiä. Syyskuun 2020 näyttelyn juryttää kuvataiteilija Erno Peltonen. Näyttelyn nimi on Rannalla; luontoteema jatkuu, sillä vuosi sitten yhdistyksen yhteisnäyttelyn teemana Tallissa oli metsä (Metsän lumoa).

Taideyhdistys Elo ry on kuvataideharrastajien vuonna 1991 perustama yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää kuvataiteen harrastajien taiteellista toimintaa Tampereella ja lähikunnissa. Jäseniä yhdistyksessä on nykyisin yli 100. Yhdistyksen kotisivut taideyhdistyselo.fi julkaistiin vuonna 2011 yhdistyksen täyttäessä 20 vuotta. Sivuilta löytyy mm. kuvia vuosien varrelta yhdistyksen järjestämistä näyttelyistä ja kursseista, sekä tietoa tulevasta toiminnasta.

Taidekeskus Elon näyttely Rannalla on avoinna 5.9.–27.9.2020 Haiharan taidekeskuksen Tallissa.

Haiharassa huolehditaan tehostetusti siivouksesta sekä kiinnitetään erityistä huomiota yleiseen hygieniaan sekä turvaväleihin. Aikuisen tai lapsen ei pidä tulla Haiharan taidekeskukseen, jos hänellä on sairastumiseen viittaavia oireita: yskää, kurkkukipua, kuumetta, hengenahdistusta, lihaskipuja, vatsaoireita, päänsärkyä. Lisäksi, Haiharaan ei pidä tulla, jos tietää altistuneensa koronavirukselle.

Kulttuurituottaja
Karoliina Paappa