Siirry sisältöön

Yhteydenotot uudelleen puhelinpalveluihin – vikatilanteessa osa takaisinsoittopyynnöistä ei tallentunut järjestelmään

Julkaistu 21.7.2020 10.49

Maanantaina 20.7. Tampereen kaupungin puhelinpalveluissa esiintyneistä laajoista häiriöistä johtuen on osa palvelunumeroihin jätetyistä takaisinsoittopyynnöistä jäänyt tallentumatta järjestelmään.

Tämän vuoksi palvelunumeroihin maanantaina 20.7. soittaneita asiakkaita pyydetään soittamaan uudestaan, mikäli takaisinsoittoa ei ole tähän mennessä kuulunut. Kaupunki pahoittelee eilisiä ongelmia ja niistä aiheutunutta haittaa palveluiden käyttäjille. Ongelmat johtuivat ohjelmistovirheestä kaupungille puhelinpalveluita tuottavan yrityksen vaihdepalvelujärjestelmässä.


Lisätietoja

Palvelupäällikkö
Juha Haapamäki
puhelin 040 801 6017
sähköposti [email protected]