Tampere Filharmonian kevätkauden 2020 konsertit on peruttu

Julkaistu 13.3.2020 14.17

Tampere Filharmonia peruu konserttinsa Tampere-talon Isossa ja Pienessä salissa 31.5.2020 saakka.

Peruutuspäätös noudattaa Suomen hallituksen, Pirkanmaan aluehallintoviraston ja Tampereen kaupungin ohjeistusta yleisötilaisuuksien perumisesta koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi.

Yksittäislipun ostaneet voivat joko hakea korvausta lipun hinnasta tai vaihtaa lippunsa Tampere Filharmonian syyskauden 2020 konserttilippuun tai lahjakorttiin, joka käy kaikkiin Tampere Filharmonian konsertteihin. Syyskauden ohjelmisto julkaistaan 20.4.2020 ja yksittäisliput tulevat myyntiin 4.5.2020. Orkesteri toivoo, että mahdollisimman moni yksittäislipun ostaja vaihtaisi lippunsa syyskauden konsertteihin.

Lippuvaihdon toiseen tapahtumaan voit tehdä 4.5.2020 alkaen Lippu.fi:n puhelinpalvelussa (puh. 010 633 1030) tai Tampere-talon lipunmyynnissä.

Korvausta yksittäislipun hinnasta voit hakea Lippu.fi:n sivustolla: Ulkoinen linkkihttps://web.lippu.fi/palautus/ Tarvitset korvauksen hakemiseen lippunumeron.

Ryhmälippujen palautuksista huolehtii Tampere-talon ryhmämyynti, [email protected]

Kausikorttilaisille tarjoamme kiinteät hyvityssummat lahjakortteina jäljellä olevien kausikonserttien mukaisesti. Kausikorttilaisia pyydetään ottamaan yhteyttä sähköpostitse [email protected] Kausikorttilaisten lahjakortit postitetaan asiakkaille. Syksyn 2020 ja konserttikauden 2020–2021 kausikorttien myynti alkaa 20.4.2020.

Kaikki lippupalautukset ja -vaihdot tulee tehdä 31.7.2020 mennessä. Kaikki lahjakortit ovat voimassa vuoden hyvityspäivästä alkaen. Lahjakortit käyvät Tampere-talon lipputoimistossa, Kulttuurimyymälä Aplodissa ja Lippupisteen täyden palvelun myyntipisteissä.

Tampere Filharmonian Vakavaa ja traagista -konsertti soitetaan ilman yleisöä ja näytetään suorana videolähetyksenä verkkosivuillamme ja YouTubessa 13.3. kello 19 alkaen. Lähetys on vapaasti kaikkien katsottavissa osoitteessa tamperefilharmonia.fi/live.

Orkesteri seuraa aktiivisesti tilannetta ja päätös esimerkiksi muiden peruuntuneiden konserttien mahdollisista verkkolähetyksistä tai muista korvaavista esiintymisistä on tekeillä.

Ulkoinen linkkiLisätietoja konserttien perumisesta ja muista koronavirustilanteen aiheuttamista toimista Tampere Filharmonian verkkosivuilla

Viestintäsuunnittelija
Arttu Rantakärkkä