Tampere Filharmonia peruu loppuviikon konserttinsa koronaviruksen leviämisen estämiseksi

Julkaistu 12.3.2020 15.42

Tampere Filharmonia peruu Vakavaa ja traagista -konsertin perjantaina 13.3. klo 19 sekä Faunien iltapäivä -konsertin sunnuntaina 15.3. klo 15 Tampere-talossa koronaviruksen (COVID-19) leviämisen ehkäisemiseksi Suomen hallituksen suosituksen mukaisesti.

Peruutus koskee myös perjantain Kurkistus kenraaliharjoitukseen -tilaisuutta sekä koululaisvierailuja. Konsertin perumisesta päätettiin yhteistyössä Tampere-talon kanssa orkesterin ja konserttitalon yhteisiä linjauksia ja ohjeistuksia noudattaen.

Yksittäislipun ostaneet asiakkaat voivat hakea korvausta lipun hinnasta Lippupisteeltä. Jokainen yhteystietonsa antanut asiakas saa viestin Lippupisteeltä konsertin peruuntumisesta sekä korvausmenettelystä. Kausikorttilaisten osalta tiedotamme korvausmenettelystä mahdollisimman pian.

Tampere Filharmonia näyttää perjantain 13.3. konsertin suorana lähetyksenä verkkosivuillaan ja YouTubessa ilmaiseksi. Tulevien viikkojen konserttien kohdalla odotamme vielä Aluehallintoviraston sekä Tampereen kaupungin lopullista linjausta. Pyydämme yleisöltä kärsivällisyyttä ja ymmärrystä tilanteen poikkeuksellisuuden johdosta.

Ulkoinen linkkiLisätietoja korvausmenettelystä Lippupisteen verkkosivuilla

Viestintäsuunnittelija