Parisuhteen huoltoasema auttaa vanhempia Perheiden talossa

Julkaistu 28.1.2020 13.10

Perheiden talossa avattu lasten ja nuorten vanhemmille tarkoitettu parisuhteen huoltoasema, jonne voi tulla tiistai-iltaisin klo 16–18 ilman ajanvarausta. Ensimmäisen kerran parisuhteen huoltoasema on avoinna 4.2.2020.

Nuori pariskunta neuvottelee kahden auton välissä

Parisuhteen huoltoon kannattaa tulla, jos tuntuu, että parisuhteesi on huollon tarpeessa tai haluat keskustella suhteestasi. Paikalle voi tulla yksin tai yhdessä kumppanin kanssa.

Palvelu on lasten ja nuorten vanhemmille suunnattua matalankynnyksen ohjausta, ja se on asiakkaalle maksutonta. Tapaamiskäynti kestää noin tunnin. Toiminta jatkuu tiistai-iltaisin koko kevätkauden 26.5.2020 saakka. Paikalle voi tulla ilman ajanvarausta tiistaisin klo 16–18. Parisuhdeverkoston työntekijät ottavat asiakkaat vastaan tulojärjestyksessä.

Parisuhteen huoltoaseman järjestää Tampereen kaupungin Perheiden talo yhteistyössä Tampereen parisuhdeverkoston toimijoiden kanssa. Parisuhteen huoltoasema toimii Perheiden talossa, osoitteessa Itsenäisyydenkatu 21 A (käynti Tammelakeskuksen sisäpihalta).

Ohjaaja
Kirsi Työppönen