Kasvupalvelujen palvelupäälliköksi Elina Wallin

Julkaistu 22.1.2020 10.42

Kasvupalvelujen palvelupäälliköksi on valittu tamperelainen yhteiskuntatieteiden maisteri Elina Wallin. Hän aloittaa tehtävässä 3.2.2020.

Kuva: vaalea kiharatukkainen nainen

Kasvupalvelujen palvelupäälliköksi valittu Elina Wallin on työskennellyt aikaisemmin Pirkanmaan TE-toimistossa rekrytointipalvelujen, palkkatuen ja koulutuspalvelujen esimiehenä sekä Pirkanmaan ELY-keskuksessa maahanmuuttoasiantuntijana.

- On hienoa päästä mukaan rakentamaan Tampereelle vaikuttavia työllisyys- ja kasvupalveluja. Haluan palvelupäällikkönä edistää tehtävässäni Tampereen alueen elinvoimaisuutta ja kilpailukykyä tuomalla panokseni yrittäjyys- ja työnantajapalvelujen kehittämistyöhön muun muassa vaikuttavia osaamis- ja rekrytointipalveluja vahvistamalla, kertoo Elina Wallin.

- Palvelunpäällikön tehtävään tuon mukanani monipuolisen TE-hallintotaustani johdosta asiantuntevaa osaamista ja strategista kehittämisotetta, kuten myös luovuutta ja kykyä tarkastella esimerkiksi osaavan työvoiman saatavuuteen liittyviä haasteita ja ratkaisuja laaja-alaisesti ja asiakaslähtöisesti.

Palvelupäälliköllä on vastuu yritysten osaamis- ja palvelutarpeiden ennakoinnin, yritysten strategiasta lähtevien osaamispalvelujen, rekrytointi- ja työnantajapalvelujen sekä kaupungin yrittäjyys- ja yrityspalvelujen rakentamisesta, kehittämisestä ja kasvupalvelujen esimiestyön johtamisesta. Palvelupäällikkö vastaa palvelukokonaisuuden toimintaedellytyksistä ja asiakaslähtöisten palvelumallien kehittämisestä sekä niiden sujuvuudesta ja tiedottamisesta. Lisäksi hän vastaa palvelukokonaisuuden asiakaskokemuksen johtamisesta.

Kasvupalvelujen palvelupäällikön paikkaan haki yhteensä 24 hakijaa.

Kasvupalvelujohtaja
Irene Impiö