Kesäduuni20-kampanjalle hyvä startti

Julkaistu 21.1.2020 14.09

Vuodenvaihteessa liikkeelle laskettu Kesäduuni20-kampanja kiinnostaa sekä työnhakijoita että työnantajia. Pitkälle kevääseen kestävä kampanja on suunnattu sekä 17-25 -vuotiaille tamperelaisille kesätyönhakijoille että alueemme työnantajille. Tavoitteena on tarjota mahdollisimman monelle nuorelle tilaisuus saada työkokemusta. Nuorten työllisyyttä ovat yhteistyössä edistämässä Tampereen kaupungin työllisyys- ja kasvupalvelut, Ohjaamo Tampere, Me-talo ja Pirkanmaan TE-toimisto.

Kesäduuni20-kampanjan tavoitteena on löytää jopa 600 kesätyöpaikkaa tamperelaisille 17-25-vuotiaille nuorille. Kampanja on lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin. Ensimmäisen kahden viikon aikana kesätyöpaikkoja kertyi Kesäduuni20-järjestelmään jo 50 kappaletta.

- Mikäli vauhti jatkuu yhtä kiivaana koko kevään, on tavoitteisiin pääsy todennäköistä, kertoo Kesäduuni20-kampanjatiimin vetäjä Paula Hurttia.

- Yrittäjien kiinnostus Kesäduuni20-kampanjaa kohtaan on ollut ilahduttavan positiivista, toteaa myös koordinaattori Miska Halén, joka toivottaa kaikenkokoiset yritykset tervetulleiksi mukaan kampanjaan.

Kesäduuni20-kampanja on yritykselle myös oivallinen mahdollisuus päästä tuoreeltaan tutustumaan vastavalmistuneisiin tai pian valmistumassa oleviin omien alojensa osaajiin.

Sopivien työntekijöiden ja yritysten tarjoamien kesätyöpaikkojen yhdistäminen tapahtuu sähköisesti kampanjan verkkosivuilla.

Tiimiesimies
Paula Hurttia