Peltolammin kirjasto kiinni muuton ajaksi

Julkaistu 21.11.2019 10.18

Peltolammin kirjasto suljetaan 16.12. muuton vuoksi. Kirjasto avataan tammikuussa uuteen väistötilaan Peltolammin koulun piha-alueelle.

Peltolammin kirjasto suljetaan muuton vuoksi 16.12.2019 alkaen. Viimeinen aukiolopäivä nykyisissä tiloissa on 13.12.2019. Kirjasto siirtyy Peltolammin koulun piha-alueelle valmistuvaan väistötilaan, joka avataan tammikuussa 2020. Kirjaston lisäksi uuteen rakennukseen muuttavat koulu, esiopetus, neuvola ja kouluterveydenhuolto sekä Me-talo. Peltolammin koulun nykyiset tilat poistuvat käytöstä sisäilmaongelmien vuoksi.

Palautukset muihin kirjastoihin tai palautusluukkuun

Peltolammin kirjaston muuton aikana asiakkaita palvelevat muut Tampereen kirjastot, ja lainat voi palauttaa mihin tahansa PIKI-kirjastoon. Lainoja voi palauttaa myös Peltolammin vanhan kirjaston palautusluukkuun.

Peltolammin kirjaston kokoelma ei näy PIKI-verkkokirjastossa 13.12. alkaen, eikä Peltolammilla olevaan aineistoon voi tehdä varauksia. Peltolammin kirjastosta lainassa olevaa aineistoa voi kuitenkin uusia verkkokirjastossa normaalisti.

Varaukset, joiden noutopaikaksi on valittu Peltolammin kirjasto, siirtyvät 4.12. alkaen noudettaviksi pääkirjasto Metsoon. Asiakas voi vaihtaa varauksiensa noutopaikan PIKI-verkkokirjaston Varaukseni-sivulla. Seutuvarauksien noutopaikkaa ei kuitenkaan voi jälkikäteen muokata.

Tampereen kaupunginkirjasto
Aluekirjaston johtaja