Siirry sisältöön

Kaupungin laskut voivat tulla asiakkaalle myöhässä

Julkaistu 11.11.2019 8.49

Tampereen kaupungin laskut saattavat saapua asiakkaille myöhässä, koska Posti- ja logistiikka-alan unioni (PAU) oli lakossa runsaat kaksi viikkoa. Lakko päättyi keskiviikkona 27. marraskuuta. Sähköiset laskut eli e-laskut ja verkkolaskut kulkevat asiakkaille normaalisti.

Jos lasku saapuu eräpäivän läheisyydessä tai sen jälkeen ja asiakas tarvitsee lisämaksuaikaa, hän voi ottaa yhteyttä laskuttajaan. Laskussa näkyy yhteyshenkilön yhteystiedot. Laskun maksua voidaan siirtää ja asettaa uusi eräpäivä.

Tampereen Veden laskujen osalta pyydetään ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun ensisijaisesti sähköpostilla vesi.asiakaspalvelu(at)tampere.fi.

PAU:n lakko alkoi maanantaina 11. marraskuuta ja päättyi keskiviikkona 27. marraskuuta 2019.

Lisätietoja:
Ota yhteyttä ensisijaisesti sähköpostilla
laskutus.pirkanmaa(at)monetra.fi
palvelunumero: 03 565 64465

Tampereen Vesi:
[email protected]
palvelunumero: 03 5656 3600
puhelinpalvelu kello 9.00-12.00

Päivitetty 27.11.2019:
Muutettu uusi tieto lakon päättymisestä.


Teksti Raija Lindell