Siirry sisältöön

Terveydenhuollon käyntimaksuista virheellisesti kaksi laskua osalle asiakkaista

Julkaistu 26.6.2019 12.52

Tampereen kaupungin terveydenhuollon käyntimaksuista on lähetetty järjestelmävian vuoksi joillekin asiakkaille yhden laskun sijaan virheellisesti kaksi laskua. Laskuilla on sama viitenumero eli asiakas voi maksaa kumman tahansa saamansa laskun ja jättää toisen maksamatta. Laskunumero on eri, mutta se ei vaikuta maksamiseen.

Virhe koskee yli 500 laskua, jotka on päivätty 20.6.2019. Laskut ovat terveyskeskusten ja fysioterapian käyntimaksuja sekä lausuntomaksuja. Vian aiheuttajaa selvitetään parhaillaan.

Tuplalaskun saaneille asiakkaille lähetään hyvityslasku, joka mitätöi virheellisen laskun. Hyvityslaskua ei siis asiakkaan tarvitse maksaa.

Laskutukseen liittyvistä asioista voi kysyä sähköpostilla osoitteesta [email protected] tai puhelimitse arkisin klo 9 - 15 numerosta 040 751 6706.

Pahoittelemme laskutusvirheestä asiakkaille aiheutunutta vaivaa.


Lisätietoja

Palvelupäällikkö
Julia Virmaa
puhelin 040 806 2899
sähköposti [email protected]


Teksti Marika Haapala