Pirkanmaan sovittelutoimisto muuttaa Tietotalolle – myös Sarviksen sosiaaliasemalla pieniä muutoksia

Julkaistu 6.6.2019 9.24

Pirkanmaan sovittelutoimisto Tampereella muuttaa kesäkuussa Sarvikselta Tietotalolle (Naulakatu 2). Sovittelutoimisto palvelee uusissa tiloissa Tietotalolla maanantaista 17. kesäkuuta 2019 lähtien. Muuton takia sovittelutoimisto on kiinni 10.–14. kesäkuuta. Puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet pysyvät ennallaan muuton jälkeenkin.

Sarviksen sosiaaliasemalla remontti aiheuttaa talon sisällä pieniä muutoksia tiloihin. Lisäksi aikuissosiaalityön henkilöstöä on muuttanut Sarvikselta Tietotalolle, Tipotielle, Tesomalle ja Ohjaamoon, joten asiakastapaamisten paikat saattavat vaihtua. Tavoitteena on järjestää asiakastapaamisia entistä enemmän eri puolella kaupunkia paikoissa, joihin asiakkaiden on helppo tulla.

Muutosten taustalla on Kanta-Sarviksen kiinteistöön tehtävät sisäilmakorjaukset. Samalla remontoidaan kiinteistön ensimmäiseen kerrokseen tiloja esimerkiksi jalkautuvia palveluja varten. Remontin on määrä valmistua toukokuussa 2020.

Sovittelutoimiston johtaja
Katriina Lempinen