Kauppi-Niihamasta keskustellaan koillisen ja keskustan alueverkostotilaisuuksissa

Julkaistu 14.3.2019 13.13

Kauppi-Niihaman vertaissuunnittelu on aiheena koillisen alueverkoston tilaisuudessa 19.3. kello 17-19, Koilliskeskuksessa, Liikekatu 3 (kokoustila Kivi) ja keskustan tilaisuudessa 28.3. kello 17-19 pääkirjasto Metsossa, Pirkankatu 2 (Kuusi-sali).

kuva: Kaupin syksyistä metsää

Tilaisuuksissa keskustellaan Kauppi-Niihaman vertaissuunnitteluryhmien luonnoksista ja arviointiraadin evästyksistä suunnittelun jatkamiseksi. Keskeisenä teemana on Kauppi-Niihaman alueen saavutettavuus ja virkistyspalvelut. Asukkaat voivat antaa suunnitteluryhmille palautetta luonnoksista ja tavata ryhmien edustajia.

Suunnitelmaluonnokset ovat nähtävillä Kauppi-Niihaman verkkosivuilla osoitteessa www.tampere.fi/asuminen-ja-ymparisto/kaavoitus/yleiskaavoitus/kauppi-niihama/aineistot

Vertaissuunnittelu jatkuu kevään aikana

Kevään kuluessa ryhmät jatkavat suunnitelmiensa työstämistä. Toukokuussa suunnitelmia esitellään seminaarissa, tilaisuuden tarkempi ajankohta ja paikka tarkentuu myöhemmin. Verkkosivulta www.tampere.fi/kauppiniihama löytyy lisätietoa vertaissuunnitteluhankkeesta ja ajankohtaisista tilaisuuksista.

Tilaisuudet ovat kaikille avoimia. Kahvitarjoilu alkaa kello 16.30.

Villi vyöhyke ry:
Jere Nieminen