Kauppi-Niihaman vertaissuunnitteluryhmät esittelevät luonnoksiaan seminaarissa ja verkossa

Julkaistu 5.2.2019 9.59

Kauppi-Niihaman vertaissuunnitteluryhmien ideat ovat hahmottuneet suunnitelmaluonnoksiksi. Niitä esitellään 13.2.2019 järjestettävässä seminaarissa Finlaysonin alueella Galleria Nottbeckissa, Satakunnankatu 18 klo 17–20. Seminaari on avoin kaikille.

Syksyinen metsänäkymä Kaupista

Vertaissuunnittelulla haetaan ideoita ja ratkaisuehdotuksia siitä, miten Kauppi-Niihamaa tulisi kehittää hyvin saavutettavaksi sekä toiminnoiltaan ja luonnonympäristöltään monipuoliseksi viher- ja virkistyusalueeksi. Mukana olevat osallistuvat suunnitteluratkaisujen tuottamiseen ja paneutuvat itselle tärkeisiin asioihin. Kauppi-Niihaman vertaissuunnitteluryhmät alkoivat työskennellä syksyllä 2018. Vertaissuunnitteluun voi myös osallistua suunnitteluaineistoja kommentoimalla sekä osallistumalla järjestettäviin avoimiin tilaisuuksiin.

Anna palautetta luonnoksista

Suunnitelmaluonnokset ovat nähtävillä Kauppi-Niihaman verkkosivuilla 5.2.2019 lähtien osoitteessa www.tampere.fi/asuminen-ja-ymparisto/kaavoitus/yleiskaavoitus/kauppi-niihama/aineistot Palautetta ryhmien suunnitelmaluonnoksista voi lähettää ositteeseen [email protected] 5.–19.2.2019 otsikolla "Luonnospalaute". Saatu palaute välitetään suunnitteluryhmille.

Haluatko mukaan arviointiraatiin?

Kauppi-Niihaman vertaissuunnitteluun kootaan arviointiraatia, jonka tarkoituksena on käydä läpi kevään 2019 aikana ryhmien suunnitelmia ja antaa niistä palautetta ryhmille. Arviointiraatiin halutaan mukaan myös kaupunkilaisia.

Halukkaita pyydetään ilmoittautumaan. Ilmoittautuneista arvotaan kolme jäsentä mukaan arviointiraatiin. Edellytyksenä osallistumiselle raadin toimintaan on, ettei kuulu hankkeessa mukana oleviin suunnitteluryhmiin. Arviointiraati kokoontuu ensimmäisen kerran 20.2. klo 16.30–20 arvioimaan suunnitelmaluonnoksia. Ilmoittautuneiden tulee olla valmiita osallistumaan helmikuun tilaisuuden lisäksi toukokuussa järjestettävään tilaisuuteen arvioimaan suunnitelmaehdotuksia. Ilmoittautumiset 12.2.2019. mennessä osoitteeseen [email protected]fi otsikolla "Arviointiraati".

Villi vyöhyke ry:
Jere Nieminen