Vesijohtotöitä Insinöörin-, Arkkitehdin- ja Tohtorinkadun risteysalueella 28.11.

Julkaistu 27.11.2018 12.32

Raitiotieallianssi tekee vesijohtotöitä Hervannassa Insinöörin-, Arkkitehdin- ja Tohtorinkadun risteysalueella. Vesijohtoverkoston liitostöistä johtuen vedenjakelu joudutaan keskeyttämään ke 28.11.2018 klo 8.00 – 16.00 väliseksi ajaksi kiinteistöiltä Insinöörinkadulla välillä Mekaniikanpolku- Arkkitehdinkatu sekä Elementinpolulla ja Laattapolulla. Arkkitehdinkadulla vesikatko koskee kiinteistöjä välillä Tohtorinkatu- Valtaraitti sekä mahdollisesti Näyttämönkatu 6.

Jakelukatkos saattaa jatkua yli ilmoitetun päättymisajan, mikäli työssä kohdataan ennalta arvaamattomia ongelmia.

Ennen jakelukatkosta käyttövettä kannattaa varata astiaan. Katkoksen aikana vesihanat tulee pitää kiinni vesivahinkojen välttämiseksi. Vesipaineen palautumista voi testata käyttämällä hanaa hetkellisesti raollaan.

Työn valmistuttua vedessä saattaa esiintyä lyhytaikaista samentumista. Samentuminen poistuu vettä hetken aikaa juoksuttamalla.

Pahoittelemme vedenjakelukatkoksesta aiheutuvaa häiriötä.

Asiakaspalvelu, Palvelupiste Frenckell

Tampereen Vesi, vikailmoitukset ja häiriötiedotteet