Ratina Squad kutsuu nuoret viihtymään kauppakeskukseen

Julkaistu 10.10.2018 8.26

Tampereen kaupungin nuorisopalvelut järjestää Ratina Squad nimisen nuortentapahtuman Kauppakeskus Ratinassa lauantaina 13.10. kello 14–20. Kauppakeskuksen 1.kerroksen tapahtuma-aukiolle rakennetaan pop up -tyylinen nuorisotalo ja esiintymislava, jonka ympärillä tapahtuu koko päivän ajan.

mainoskuva

Päätähtinä esiintyvät nuorten soittolistojen kärkinimiin kuuluvat räppärit Gettomasa ja Cledos. Gettomasa esiintyy kello 18.15 ja Cledos räjäyttää riimit ilmoille kello 19.15. Ennen omaa keikkaansa Cledos tapaa fanejaan kello 17.

Räppäreitä lämmittelevät nuorisopalveluiden RapFactory-bändit MdB, AuTua$ ja Viizi Squad. Tubettajat Derya Dincer, Panda Philipo ja Jaseen Jakubi ovat tavattavissa kello 16.

Nuoret ovat tervetulleita viettämään aikaansa kauppakeskuksen ytimeen. Tapahtuma-alueella voi pelata konsolipelejä, pingistä, nopeuspeliä ja osallistua pieniin kisailuihin sekä onnenpyörään. Tapahtumassa pääsee myös taiteilemaan omia graffititunnisteita ravintola Sandron järjestämässä kilpailussa. Ravintolan valitsemat voittajat saavat maalata lopulliset teoksensa ravintolan seinälle ja pääsevät nauttimaan illallisesta Sandrossa.

Tapahtuma-alueella esitellään pirkanmaalaista nuorisotyötä ja toimijoita läheltä nuorten elämää. Eri kuntien nuorisopalveluiden lisäksi mukana ovat 4H-yhdistys, Tampereen partiolaiset, Nuorten talo Ohjaamo, Aseman Lapset ry, Nykyaika ry, Nuorisoseurat, Tampereen jäätelötehdas ja Sirkus Focus.

Tapahtuma on kaikille avoin mahdollisuus viettää aikaansa kauppakeskuksen ytimessä rennon tekemisen ja juttuseuran merkeissä. Ratina Squad huipentaa maanantaina 8.10. alkaneen Nuorisotyön viikon. Tapahtuma on ilmainen ja päihteetön.

Koordinaattori
Suvi Tossavainen