Nuorten kulttuuriviikkojen KultTour 2018 etsii tapahtumia ohjelmistoonsa

Julkaistu 7.9.2018 14.29

Onko tiedossasi tapahtuma, teemailta, kurssi, työpaja, näyttely tai leiri, joka voisi kiinnostaa nuorta yleisöä? Ilmoita se mukaan Nuorten kulttuuriviikkojen KultTour 2018 ohjelmistoon.

Nuorten kulttuuriviikoille voi tulla mukaan mikä tahansa taho, joka on järjestämässä tapahtumaansa marraskuun aikana. Tapahtumat ja tilaisuudet voivat olla esimerkiksi kunnan, järjestöjen, yhdistysten, seurakunnan, vapaiden toimintaryhmien, teattereiden tai kulttuuriosuuskuntien järjestämiä.

Pääasia on, että tapahtuma toteutetaan marraskuun aikana. Tapahtuman tulee olla päihteetön, hyvän maun mukainen ja aihealueeltaan nuoria kiinnostava.

Tavoitteena on tarjota nuorille mahdollisuuksia kohdata ja kokea monipuolisesti kulttuuria. Kulttuuriviikkojen tarkoituksena on lisätä nuorten mahdollisuuksia osallistua kiinnostaviin tapahtumiin eri kunnissa. Kulttuuriviikkojen avulla myös parannetaan nuorille suunnattujen tapahtumien markkinointia.

Ilmoita tapahtumasi mukaan ohjelmistoon viimeistään 20.9. mennessä oheisen e-lomakkeen kautta. Kerro missä tapahtuu, mitä tapahtuu ja milloin tapahtuu?

Nuoriso-ohjaaja
Piritta Brusi