Siirry sisältöön Siirry suoraan hakuun

Hämeenpuisto täyttyy taas juhlinnasta

Julkaistu 13.8.2018 13.08

Kaupungin keskustassa pääsee taas nauttimaan huipputunnelmasta, kun järjestyksessään jo yhdeksättä Hämeenpuiston Puistofiestaa vietetään sunnuntaina 19.8. klo 11 - 16. Hämeenpuiston varrelle nousee yli sata tamperelaisten yhdistysten, seurojen ja yritysten toimintapistettä.

Puistofiestan tunnelmaa Hämeenpuistossa

Kävijä pääsee kokemaan ja näkemään mitä erilaisimpia aktiviteetteja ja harrastuksia. Mukana on muun muassa miekkailua, flamencoa, Nallesairaala, rummutusta, kadonneita henkilöitä, paloauto ja ötökkäjumppaa.

Pääkirjasto Metson edessä on Puistofiestan esiintymislava, jolla nähdään päivän aikana monipuolisia esityksiä. Päivän avaavat televisiosta tutut Maltti ja musakonstaapeli Vallu, jotka riemastuttavat pikkuyleisöä liikenneaiheisella esityksellään. Esityksen jälkeen heitä voi tulla tapaamaan ja hakemaan virallisen Maltti ja Valtti -leiman. Isompaa yleisöä lavalla viihdyttävät tamperelaiset lauluyhtye Dominutz, pianisti Juhana Mattila ja takuuviihdyttävän liveshow’n lupaava rokkikone Kormus. Upouudessa Harrastuspotpurissa nähdään nopeatempoinen kattaus tamperelaisia harrastustoimijoita. Fiestan juontajana toimii itseoikeutetusti Simo Frangén.

Koko perheelle sopivaan Hämeenpuiston Puistofiestaan on vapaa pääsy.

Tapahtuman järjestää Visit Tampere Oy.

Asiantuntija
Inka Helin