Vielä ehtii hakea aluerahaa keskustan alueen talkoisiin, tapahtumiin ja yhteisöllisiin hankkeisiin

Julkaistu 18.5.2018 14.39

Tampereen kaupunki jakaa tänä vuonna ensimmäistä kertaa myös keskustan palvelualueelle yhteensä 2 500 euroa toimintarahaa esimerkiksi tapahtumien ja talkoiden järjestämiseen sekä erilaisten yhteisöllisten alueellisten hankkeiden toteuttamiseen. Aluerahan hakuaikaa on jatkettu 23.5.2018 saakka. Aluerahaa haetaan verkkolomakkeella, joka löytyy osoitteesta www.tampere.fi/alueverkostot.

Aluerahaa voivat hakea alueen yhdistykset, yritykset ja erilaiset yhteenliittymät.

Hakemukset tulevat nähtäville keskustan alueverkoston verkkosivuille, jossa kuntalaisilla on mahdollisuus 28.5. - 3.6.2018 äänestää ja asettaa hakemuksia tärkeysjärjestykseen. Alueverkoston kokoontumisessa torstaina 7.6. klo 17 - 19 pääkirjasto Metsossa (Pirkankatu 2) käsitellään saapuneet hakemukset sekä tehdään ehdotus rahan jaosta hyvinvointipalvelujen johtajalle. Kokoontuminen on kaikille avoin samoin kuin muutkin alueverkostojen tapaamiset.

Valokuva: Keskustan palvelualueen kartta
Keskustan palvelualue

Keskustan palvelualueeseen kuuluvat Ala-Pispala, Amuri, Finlayson, Jussinkylä, Järvensivu, Hakametsä, Kaakinmaa, Kaleva, Kalevanharju, Kalevanrinne, Kauppi, Kissanmaa, Kyttälä, Lapinniemi, Lappi, Liisankallio, Nalkala, Osmonmäki, Petsamo, Pyynikinrinne, Pyynikki, Ratina, Santalahti, Särkänniemi, Tahmela, Tammela, Tammerkoski, Tampella, Tulli, Uusikylä, Vuohenoja ja Ylä-Pispala.

Suunnittelija (keskusta)
Eija Uurtamo