Hae
Valikko
a a

Muumimuseon taikatalvi täyttää Sorsapuiston 3.3.

Julkaistu 14.2.2018 16.17

Muumimuseon taikatalvi -tapahtuma täyttää Sorsapuiston talvisella hauskanpidolla ja satumaisella valaistuksella lauantaina 3.3.2018 klo 14–21.

Muumimuseon Taikatalvi -tapahtuma

Taikatalvi-tapahtumassa Sorsapuistossa voi katsella muumi-animaatioita, laskea jäämäkeä, luistella Sorsalammella, ottaa vauhdit karusellissa ja nauttia kodan lämmöstä. Tampere Filharmonian salonkiorkesteri esittää elävää musiikkia pimenevässä talvi-illassa, ja koko puisto puetaan taianomaiseen valaistukseen.

- Luomme puitteet unelmien talvipiknikille. Voit tuoda mukanasi omat eväät, paistaa makkaraa avotulella tai ostaa paikan päältä muita herkkuja. Mukaan kannattaa lähteä koko perheen voimin tai vaikka kaveriporukalla, tapahtuman tuottaja Saara Saarteinen Visit Tampereesta vinkkaa.

Kehitysvammaisten Tukiliitto ry:n Malike mahdollistaa myös vaikeavammaisten osallistumisen tapahtumaan tuomalla tapahtumapaikalle luistelukelkkoja ja muita toimintavälineitä kokeiltavaksi. Muumimuseon taikatalvi -tapahtuma on pääsymaksuton.

Muumimuseo ja Tampere-talo Shop ovat tapahtumapäivänä avoinna klo 11–21. Museossa on lauantaina opastettuja kierroksia suomeksi klo 13, 17 ja 19 ja englanniksi klo 15. Museon pääsymaksu on 12 € aikuisilta ja 6 € lapsilta. Perhelipun hinta on 30 €. Tampere-talon ravintola Tuhto on avoinna klo 12–21.30, ja Tuhton talvikahvila palvelee tapahtuma-alueella klo 14–21.

Tapahtuman tarkempi ohjelma ja lisää esiintyjiä julkistetaan tapahtuman Facebook-sivuilla lähipäivinä. Tapahtuman järjestävät Visit Tampere Oy, Muumimuseo ja Tampere-talo.

Vastaava tuottaja
Saara Saarteinen