Hae
a a

Hyvinvoinnin edistäjiä palkittiin ystävänpäivänä

Julkaistu 14.2.2018 10.50

Tampereen Voimia palkitsi jälleen aktiivisia hyvinvoinnin toimijoita ja puolestapuhujia asiakkaidensa ja yhteistyökumppaniensa joukosta. Tunnustukset menivät kehitysvammaisten työ- ja toimintakeskuksille, Takahuhdin päiväkotiin ja Hatanpään alueella toimivalle ISS Palvelut Oy:lle. Hyvinvoinnin kehittäjäkumppanit julkistettiin Tampereen Voimian perinteisellä ystävänpäivän aamiaisella.

Toimintakeskukset palkittiin ennakkoluulottomasta kehittämistyöstä. Psykososiaalisen tuen palveluiden palvelupäällikkö Marjaana Räsänen sekä Nuutisaran toimintakeskuksen johtava ohjaaja Tuire Ruuska ja Tuomikallion toimintakeskuksen johtava ohjaaja Janne Välimäki ovat olleet vahvasti mukana kehittämässä uusia toimintatapoja asiakkaidensa parhaaksi. Näissä toimintakeskuksissa ateria- ja puhtauspalvelut toteutetaan yhteistyössä siten, että Tampereen Voimian työntekijä vastaa palvelusta osana toimintakeskuksen tiimiä.

Toisen asiakkaalle myönnetyn kehittäjäkumppanipalkinnon pokkasi Takahuhdin päiväkodin apulaisesimies Marika Korppi kasvatus- ja opetuspalveluista. Takahuhdissa yhteistyö päiväkodin ja Tampereen Voimian henkilökunnan kanssa toimii saumattomasti. Päiväkodissa on yhdessä suunniteltu ja otettu käyttöön uusia toimintatapoja, joiden ansiosta mm. siivous sujuu nopeammin ja tehokkaammin.

Tänä vuonna valittiin ensimmäisen kerran kehittäjäkumppani myös tukipalveluiden tuottajien joukosta. Palkinnon sai Hatanpää-Härmälän alueella toimiva ISS palvelut Oy, jota edusti myyntipäällikkö Pirkko Vorne ja palvelupäällikkö Sari Pesonen. Asiakastyytyväisyys puhtauspalveluihin on noussut selvästi edellisestä vuodesta. Palveluntuottaja huomioi hyvin asiakkaat ja tilojen käyttäjät toiminnassaan ja kohteiden siivouksen ajoittamisessa. Myös ateriapalveluihin ollaan alueella tyytyväisiä.

Tampereen Voimian tärkein tehtävä on kuntalaisen hyvinvoinnista huolehtiminen ja sen edistäminen. Hyvinvoinnin kehittäjäkumppani -tunnustuksella Tampereen Voimia haluaa julkisesti kiittää henkilöitä tai yhteisöjä, jotka ovat yhdessä liikelaitoksen kanssa ponnistelleet kuntalaisen hyvinvoinnin kehittämisen eteen. Vuoden kehittäjäkumppanit valittiin nyt kolmannen kerran.

Tampereen Voimia on Tampereen kaupungin liikelaitos, joka vastaa kaupungin ateria- ja puhtauspalvelujen järjestämisestä. Palvelemme päivittäin 35 000 asiakasta ja huolehdimme yli 320 kiinteistöalueen puhtaudesta 600 ammattilaisen voimin.

Asiakkuuspäällikkö
Tiina Tamiola-Salminen