Kysy työllisyyspalveluista chatin kautta
Tampereen kaupungin työllisyyspalvelujen neuvonnassa on otettu käyttöön chat-palvelu. Chatissa voi kysyä yleisluontoisia neuvoja ja ohjeita.
Chatissa esiinnytään nimettömänä, joten sen kautta ei voi hoitaa henkilökohtaisia asioita tai varata asiakasaikoja.
Chat on auki arkisin klo 9-15 mahdollisuuksien mukaan. Kysymyksiin vastaavat työllisyyspalveluiden aulapalvelun asiakaspalveluhenkilöt. Chat-ikkuna avautuu työllisyyspalvelujen etusivun oikeaan alareunaan automaattisesti, kun asiakaspalvelija on linjoilla vastaamassa kysymyksiin.
Työllisyyspalvelujen chat on Tampereen kaupungin TUTTU 6Aika -hankkeen ja digiohjelman kokeilu. Chatia kokeillaan helmikuun 2018 loppuun, jonka jälkeen päätetään palvelun jatkosta.