Hae
a a

Kerro kokemuksesi valinnanvapauskokeilusta

Julkaistu 7.12.2017 8.30

Tampereelta postinumeroiden 33710 ja 33530 asukkaat ovat mukana terveysasemapalvelujen ja sosiaaliohjauksen valinnanvapaus- eli palvelusetelikokeilussa. Näiden kokeilualueiden asukkaille järjestetään loppuvuodesta 2017 kysely, jolla kartoitetaan tietoisuutta kokeilusta sekä kokemuksia laajentuneesta valinnanvapaudesta ja palveluiden laadusta.

Kyselyyn on mahdollista vastata sekä sähköisesti että paperisella lomakkeella. Kyselylomake lähetetään satunnaisotannan perusteella osalle kokeilualueen asukkaista perjantaihin 8.12.2017 mennessä. Kyselyn saatekirje ja vastauslinkki löytyvät myös alta. Kyselyyn voi vastata 23.12.2017 asti.

Kyselyn tulokset kerää ja analysoi Owal Group Oy. Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti, eikä yksittäisiä vastaajia ole mahdollista tunnistaa aineistosta.

Kysely on osa sosiaali- ja terveysministeriölle toteutettavaa valinnanvapauskokeilun arviointia.

Vastauksesi on erittäin tärkeä valinnanvapauskokeilun vaikutusten arvioinnissa sekä valinnanvapauteen perustuvien toimintamallien jatkokehittämisessä. Kiitos panoksestasi jo etukäteen.

Tiedotetta muokattu 14.12.2017: korjattu kyselyn lähettämispäivämäärä.

Projektipäällikkö
Eeva-Kaisa Mäkinen