a a

Parempia palveluja ikäihmisille mahdollistavia ratkaisuja etsitään uudella kilpailulla

Julkaistu 5.12.2017 10.53

EU-rahoitteinen SEED-projekti on julistanut 10.12.2017 mennessä haettavaksi The Silver Economy Awards -palkinnon, jonka avulla etsitään seniorikansalaisten elämää helpottavia innovatiivisia, skaalautuvia ja digitaalisia ratkaisuja. Kilpailu on Euroopan laajuinen ja laatuaan ensimmäinen. Tampereen kaupunki on mukana projektikumppanina perustamassa palkintoa, joka jaetaan jatkossa vuosittain.

Kilpailuun osallistuvien ratkaisujen toivotaan esimerkiksi parantavan eurooppalaisten ikäihmisten elämänlaatua, mahdollistavan parempien palvelujen tarjoamisen iäkkäille kuntalaisille tai edistävän meneillään olevaan väestörakenteen muutokseen liittyviä liiketoiminnan mahdollisuuksia.

Kilpailussa on kategoriat julkisille toimijoille, voittoa tavoittelemattomille organisaatioille ja liikeyrityksille.

Innovatiivisia ratkaisuja voi tarjota kaikilta elämänalueilta hyvinvoinnista, palvelujen kautta vapaa-ajan viettoon.

Finaaliin valitut toimijat kutsutaan esittelemään tuotettaan vuonna 2018 järjestettävään palkintoseremoniaan. SEED-hankkeen toimijat ovat sitoutuneet edelleen edistämään voittajaratkaisun tunnettavuutta.

Lisätietoja sekä osallistumislinkki löytyvät Silver economy awards -sivulta.

Projektipäällikkö
Mari Lahtinen