Hae
Valikko
a a

Tanssinopetusta miehille Pakkahuoneen päivähyppyjen yhteydessä 25.4. ja 23.5.

Julkaistu 12.4.2017 11.50

Pakkahuoneen päivähyppyjen yhteydessä tiistaina 25.4. ja 23.5.2017 järjestetään tanssitunnit miehille. Tunnit on tarkoitettu aloittelijoille, ja niillä tutustutaan tavallisimpien paritanssien alkeisiin ryhmän taitojen mukaan.

Kuva: tanssimassa lavatansseja

– Tarkoitus on antaa miehille rohkeutta mennä pyytämään naista tanssiin ja lähteä hänen kanssaan parketille, kertoo tunnit vetävä tanssinopettaja Aune Koskela tanssikoulu Tanssipartnerista.

Tanssinopetus järjestetään Pakkahuoneella klo 12. Ennen tanssitunteja klo 11.30 alkaen miehillä on mahdollisuus myös mittauttaa maksutta verenpaineensa. Tanssinopetus on myös osallistuville miehille maksutonta, ja osallistujat saavat lisäksi ilmaisen pääsyn tunnin jälkeen alkaviin päivähyppyihin. Päivähyppyjä tanssitaan klo 13 - 15.45.

Tanssinopetuksen tavoitteena on houkutella yksinäisiä miehiä tanssin tarjoaman liikunnallisen ja seurallisen harrastamisen pariin.

– Toiveena on, että tanssin kautta pystymme tarjoamaan uutta mielekästä tekemistä ja sosiaalista kanssakäymistä miesten elämään, toteaa Koskela.

Pakkahuoneen päivähypyt tarjoavat tanssin iloa joka tiistai klo 13 - 14.45 ympäri vuoden. Tanssit järjestää Tanssitarha Oy, jonka kanssa yhteistyössä tanssinopetuksen toteuttavat tanssikoulu Tanssipartner ja Tampereen kaupungin kulttuuri- ja vapaa-aikapalvelut.

Suunnittelija
Johanna Sola