Siirry sisältöön

Hammashoidon laskut kuukauden myöhässä

Julkaistu 15.2.2017 10.25

Tampereen kaupungin suunterveyden asiakasmaksulaskut ovat noin kuukauden myöhässä teknisten ongelmien takia. Laskujen viivästys koskee sekä tamperelaisia, orivesiläisiä että ulkokunnista käyneitä potilaita.

Tällä hetkellä laskut on saatu lähetettyä lähes kaikille asiakkaille, jotka ovat käyneet hammashoitolassa ennen tammikuun 19. päivää. Joiltain yksittäisiltä asiakkailta lasku voi kuitenkin vielä uupua pidemmältä ajalta.

Pahoittelemme viivästymisestä asiakkaillemme aiheutuvaa haittaa.


Lisätietoja

Johtava ylihammaslääkäri, palvelujohtaja
Eeva Torppa-Saarinen
puhelin 050 516 4018
sähköposti [email protected]


Teksti Marika Haapala