Siirry sisältöön Siirry suoraan hakuun

Metson musiikkiosasto kiinni 22.11.–22.1.

Julkaistu 24.10.2016 16.17

Pääkirjasto Metson musiikkiosasto on remontin vuoksi suljettuna 22.11.2016 - 22.1.2017. Osastolla tehdään sähkötöitä sekä parannuksia ilmastointiin, valaistukseen ja henkilökunnan työtiloihin. Lisäksi remontin myötä saadaan kolmas musiikkihuone asiakaskäyttöön.

Metson musiikkiosaston aineisto ja palvelut ovat remontin ajan poissa käytöstä. Pieni pop-up-kokoelma musiikin VIP-aineistoja sekä kiinnioloaikana tulleita palautuksia on kuitenkin asiakkaiden lainattavana Metson parvikerroksessa.

24.10.–19.11. lainatuilla Metson musiikkiosaston aineistoilla on pidennetty laina-aika 1.2.2017 asti. Laina-ajan pidennys näkyy asiakastiedoissa automaattisesti 22.11. alkaen. Sulun aikana musiikkiaineistoa voi palauttaa Metson pääkerroksen asiakaspalveluun. Pop-up-kokoelmaan kuuluvilla aineistoilla on normaali laina-aika.

Myös Metson musiikkihuoneet ovat remontin ajan pois käytöstä. Varattavia musiikkihuoneita on Lielahden ja Hervannan kirjastoissa sekä Koilliskeskuksessa. Remontin aikana asiakkaita palvelevat musiikkiasioissa Tampereen kaupunginkirjaston muut kirjastot.

Metson musiikki ja lehdet
Koordinaattori