Kotiateriapalvelun asiakkaat arvioivat annoksia

Julkaistu 29.9.2016 10.08

Tampereen Voimia pyytää kotiateriapalvelun asiakkailta mielipidettä palvelun aterioista viikoilla 40-41. Kyseisenä aikana satunnaisesti valitut asiakkaat saavat hieman totutusta poikkeavan annoksen sekä siihen liittyvän arviointilomakkeen. Tavoitteena on kehittää aterioita vastaamaan paremmin asiakkaiden tarpeita.

Arvioitaviin annoksiin on tehty pieniä muutoksia asiakaspalautteen perusteella. Muutoksista halutaan kuitenkin vielä asiakkaan mielipide, ennen kuin annos otetaan pysyvästi valikoimaan. Arvioinnin tulosten avulla kehitetään kotiateriapalvelun ateriakokonaisuuksia edelleen.

Arviointi toteutetaan viikkojen 40-41 aikana. Kysymyslomake sekä uudenlainen ateriakokonaisuus lähetetään kuljetuksessa satunnaisesti valituille Koukun Helmen kotiateriapalvelun asiakkaille Tampereen kaupungin alueella. Lomake palautetaan ateriakuljettajalle viimeistään 14.10.2016.

Kirjallisen kyselyn lisäksi järjestämme osalle asiakkaista ruokaraadin, jossa Tampereen Voimian tuotekehitys kirjaa raadin mielipiteet ja arviot uusista ateriakokonaisuuksista.

Tampereen Voimia kiittää asiakkaitaan arvokkaasta avusta!

Tuotekehitysvastaava
Maiju Suvanto