Tietoa vanhemmille vauvan ja pikkulapsen arjen rytmeistä

Julkaistu 23.9.2016 10.00

Vauvan tai pikkulapsen vanhempi, tule mukaan avoimeen vanhempainiltaan Perheiden taloon tiistaina 27.9.2016 klo 17.30 alkaen. Illan aiheena on vauvan ja pienen lapsen vuorokausirytmi.

Tammelassa toimiva uusi Perheiden talo aloittaa avoimet teemalliset vanhempainillat neuvolaikäisten lasten huoltajille. Syyskuun vanhempainilta on tarkoitettu kaikille vanhemmille, jotka pohtivat vauvan tai pienen lapsen nukkumiseen, syömiseen ja vuorokausirytmiin liittyviä kysymyksiä.

Vanhempainilta alkaa klo 17.30 ja päättyy klo 19. Aiheesta alustaa äitiys- ja lastenneuvolan terveydenhoitaja Mari Niemelä. Mukana on myös perhepalvelujen työntekijöitä, jotka kertovat pienten lasten perheille suunnatuista palveluista. Cafe Tammelakeskus on auki klo 17.30 saakka Tammelakeskuksen aulassa. Tervetuloa mukaan!

Perheiden talo sijaitsee Tammelakeskuksessa osana Tammelan lähitoria, osoitteessa Itsenäisyydenkatu 21 B,1 krs (käynti sisäpihan kautta).

Perheiden talon palvelut on tarkoitettu kaikille tamperelaisille lapsiperheille, ja toiminta on perheille maksutonta. Toiminnasta vastaa Tampereen kaupunki, mutta osan palveluista tuottavat yhdistykset ja muut tahot. Yhteistyötä tehdään myös Tammelan lähitorin kanssa.

Palveluohjaaja
Kirsi Koponen