Ilmoittautuminen työväenopiston syksyn kursseille alkaa torstaina 18.8.

Julkaistu 9.8.2016 0.05

Ilmoittautuminen Tampereen seudun työväenopiston syksyn 2016 kursseille alkaa 18.8.2016. Kurssiesite jaetaan tamperelaisiin ja ylöjärveläisiin koteihin lauantaina 13.8.2016, haja-asutusalueille perjantaina 12.8.2016. Esitteen sähköinen versio on jo luettavissa työväenopiston kotisivuilta Kurssit-sivulta. Lisäksi esitettä on saatavissa keskusvirastotalon neuvonnasta, keskustan kirjakaupoista, kirjastoista sekä Tampereella että Ylöjärvellä 15.8.2016 alkaen.

Syksyn ilmoittautuminen alkaa to 18.8.2016 osoitteessa Ulkoinen linkkiwww.tampere.fi/tyovaenopisto/ilmoittautuminen tai puhelimitse puh. 040 806 2404. Ilmoittautuminen tapahtuu porrastetusti:

A klo 13.00 Kielet
B klo 14.00 Tieto
C klo 15.00 Terveysliikunta sekä lasten ja perheiden liikunta
D klo 15.30 Jooga ja itämaiset harjoitukset
E klo 16.00 Terveys ja tanssi
F klo 17.00 Kädentaidot: tekninen työ
G klo 17.30 Kädentaidot: tekstiilityö ym.
H klo 18.00 Taide

Lukukauden alussa puhelinliikenteessä voi olla ruuhkaa. Yritä hetken kuluttua uudelleen. Opiston toimistoon soittavien asiakkaiden puhelinnumero ei jää muistiin, joten työväenopistosta ei voida valitettavasti soittaa takaisin. Toimiston numeroon ei voi lähettää viestejä.

Teksti Ulla Jousmäki