Pirkanmaalle haetaan sote- ja maakuntauudistuksen muutosjohtajaa sekä sote-projektijohtajaa

Julkaistu 2.8.2016 9.53

Pirkanmaa hakee maakunnan sote- ja maakuntauudistuksen ja uuden maakunnan toiminnan käynnistämisen esivalmistelusta vastaavaa muutosjohtajaa sekä tämän alaisuudessa toimivaa sote-uudistuksen esivalmistelusta vastaavaa sote-projektijohtajaa määräaikaiseen työsuhteeseen 30.6.2017 saakka. Hakuaika kestää 10.8.2016 saakka.

Muutosjohtajan tehtävään valittavalta edellytetään ylempää korkeakoulututkintoa, kokemusta julkishallinnon kehittämis- ja muutosprojektin toteuttamisesta ja läpiviennistä. Lisäksi valittavalla tulee olla laajaa tietämystä Pirkanmaan maakunnasta sekä vankka julkishallinnon osaaminen, laaja kuntasektorin ja valtionhallinnon tuntemus sekä konkreettiset näytöt muutosprosessin johtamisesta. Eduksi luetaan laajat verkostoyhteydet ja monipuoliset yhteistyötaidot.

Sote-projektijohtajalta edellytetään ylempää korkeakoulututkintoa, kokemusta julkishallinnon kehittämis- ja muutosprojektin toteuttamisesta ja läpiviennistä. Laaja tietämys sosiaali- ja terveysalalta on välttämätöntä. Lisäksi valittavalla tulee olla tietämystä Pirkanmaan sosiaali- ja terveyspalveluista. Myös tässä tehtävässä eduksi luetaan laajat verkostoyhteydet ja monipuoliset yhteistyötaidot.

Hakujen käytännön järjestelyt hoitaa Pirkanmaan liitto.

Uudistukseen liittyvä valmisteleva työ ja tulokset tulee saattaa valmiiksi aikataulussaan 30.6.2017 mennessä.

Hakuilmoitukset:

Lisätietoja tehtävistä antavat: