Eläkeläisten kädentaitopaja muuttaa kulkueena Pohjolan palvelukeskukseen 1.6.

Julkaistu 25.5.2016 10.14

Tammelan palvelukeskuksen kädentaitopaja muuttaa keskiviikkona 1.6.2016 klo 10 uusiin tiloihin Pohjolan palvelukeskukseen iloisen värikkäänä kulkueena.

Kädentaitopajan asiakkaat kokoontuvat Tammelakeskukseen (Itsenäisyydenkatu 21 B) klo 9.45, josta kulkue lähtee klo 10 "muuttotavaroiden" kera kohti Pohjolan palvelukeskusta (Pohjolankatu 25). Kaikki alueen asukkaat ovat tervetulleita kulkueeseen sekä tutustumaan uuteen Pohjolan palvelukeskukseen!

Pukeutumiskoodi osallistujille on kesäisen värikästä sekä hattu tai hiuskoriste.

Tammelan palvelukeskuksessa on tarjottu jo 20 vuotta monipuolisesti erilaista harraste-ja kulttuuritoimintaa eläkeläisille. Esimerkiksi kädentaitotoiminta on ollut erittäin suosittua, kävijöitä on ollut lähes 400 kuukaudessa. Kädentaitopaja jatkaa toimintaansa uusissa tiloissa Pohjolan palvelukeskuksessa.

– Ajattelimme asiakkaiden kanssa tempaista kulkueen muodossa ja juhlistaa uusiin tiloihin muuttoa. Kädentaitopaja tarjoaa eläkeläisille paikan, jossa voi tehdä haluamiaan käsitöitä tai tulla vain nauttimaan tunnelmasta, kun muut tekee. Olemme arkisin auki klo 8.00–14.30, kertoo askarteluohjaaja Marika Litukka.

Tammelan palvelukeskus muuttaa Pohjolankadulle remontoituihin tiloihin. Palvelukeskus on auki Tammelakeskuksessa perjantaihin 27.5.2016 saakka. Pohjolakadulla palvelukeskus aukeaa 1.6.2016. Tammelakeskuksessa on jatkossakin tarjolla ikäihmisten palveluja, sillä siellä aloittaa elokuussa uusi lähitori. Tammelakeskuksen terveysasema ja avokuntoutus jatkavat normaalisti toimintaansa Tammelakeskuksessa.

Askartelunohjaaja
Marika Litukka