Pirkanmaan sovittelutoimisto muuttaa Sarviksen kiinteistöön Hatanpäälle

Julkaistu 18.5.2016 11.40

Pirkanmaan sovittelutoimisto on muuttamassa Tampereella Itsenäisyydenkadulta Sarviksen entiseen tehdaskiinteistöön Hatanpäälle. Siellä se sijoittuu rakennuksen B-siiven kolmanteen kerrokseen. B-siipi on Sarviksen kiinteistön takana, ja sinne kuljetaan Hatanpäänkadun kautta. Tarkempi osoite on Hatanpäänkatu 3 B.

Valokuva: Sisäänkäynti Sarviksella osoitteessa Hatanpäänkatu 3 B

Sovittelutoimisto aloittaa toimintansa uusissa tiloissa maanantaina 30.5. Muuton vuoksi toimisto on suljettuna 23. -27.5.

Puhelin- ja fax-numerot pysyvät entisellään.

Sovittelutoimisto palvelee kaikkia Pirkanmaan kuntia.

Sovittelussa asianosaiset voivat käsitellä rikoksesta uhrille aiheutuneita haittoja ja pyrkiä sopimaan toimenpiteistä niiden hyvittämiseksi.

Sovitteluun soveltuvia asioita ovat muun muassa vahingonteko, pahoinpitely, ilkivalta, kotirauhan rikkominen, kunnianloukkaus, varkaus ja sellaiset vähäiset riita-asiat, joissa vähintään toinen osapuoli oli luonnollinen henkilö. Sovittelussa asianosaisille järjestetään mahdollisuus kohdata toisensa luottamuksellisesti puolueettomien vapaaehtoisten sovittelijoiden johdolla.

Sovittelutoimiston johtaja
Katriina Lempinen