Tammelan lähitorista asukastilaisuus torstaina 17.3.

Julkaistu 11.3.2016 11.19

Tammelakeskuksesta tulee Tammelan lähitori elokuussa. Uudesta toimintamallista kerrotaan asukastilaisuudessa torstaina 17.3.2016 klo 17-19 Tammelakeskuksen tiloissa (Itsenäisyydenkatu 21 B).

Tapahtumassa tarjotaan tietoa Tammelan lähitorista ja sinne tulevista palveluista. Tilaisuuden avaa apulaispormestari Mikko Aaltonen, jonka vastuualueina ovat ikäihmisten palvelut ja terveyspalvelut.

Illan tarkoituksena on antaa asukkaille mahdollisuus kertoa omia toiveitaan ja näkemyksiään Tammelan lähitorin kehittämiseksi.

Lähitori on alueellinen kohtaamispaikka, joka tuo palvelut asukkaiden kotikulmille. Tammelan lähitorilla annetaan muun muassa palveluneuvontaa, asiakasohjausta, tarjotaan vertaisryhmätoimintaa, vapaaehtoistoimintaa ja tapahtumia kaikille ikäryhmille. Yritykset, järjestöt ja kaupunki järjestävät lähitorin palveluita yhteistyössä.

Tammelan lähitorilla jatkuu ikäihmisille suunnattu ryhmä- ja harrastetoiminta. Tammelan lähitori mahdollistaa eri sukupolvien välisen vuorovaikutuksen, kun Perheiden talon toiminnat tulevat sinne vaiheittain vuodesta 2016 lähtien. Terveysasema jatkaa myös toimintaansa tiloissa.

Suunnittelupäällikkö
Sisko Hiltunen