Siirry sisältöön

Osa Nordean asiakkaista on saanut kaupungin laskun kahteen kertaan

Julkaistu 22.12.2015 15.32

Osa Tampereen kaupungin lähettämistä kuluttajaverkkolaskuista on toimitettu asiakkaille Nordean järjestelmissä olleen vian vuoksi myöhässä ja kaksi kertaa. Tilanne koskee osaa Nordean asiakkaita. Nordea on ilmoittanut poistavansa keskitetysti tuplalaskut asiakkaiden verkkopankista.

Asiakkaita, jotka ovat jo ehtineet maksaa kaupungin lähettämän laskun kahteen kertaan, pyydetään ottamaan yhteyttä sähköpostilla Tampereen kaupungin laskutukseen rahojen palauttamista varten. Osoite on [email protected]

Vikatilanne ei koske muiden pankkien asiakkaita, suoramaksuja tai paperilaskuja.

Pahoittelemme tästä mahdollisesti asiakkaillemme aiheutuvaa haittaa.


Lisätietoja

Laskutus ja maksuliikenne
sähköposti [email protected]
puhelin 03 5656 4465