Kirjastot sulkevat ovensa pyhäpäiviksi, mutta tarjoavat e-aineistoja

Julkaistu 21.12.2015 11.59

Vuodenvaihteessa kirjastot ovat kiinni jouluna 24. - 26.12., uutena vuonna 1.1. ja loppiaisena 6.1. PIKI-verkkokirjasto on käytettävissä koko pyhien ajan. Sieltä löytyy uusia e-aineistoja, kuten e-kirjoja ja musiikkia, kirja-arvosteluja, haastatteluja, lasten ja nuorten juttuja sekä paljon muuta kiinnostavaa.

PIKI-verkkokirjaston kautta on mahdollista saada luettavaksi muun muassa e-kirjoja, joita tällä hetkellä on tarjolla noin 1200 kappaletta. PIKI-verkkokirjasto tarjoaa myös mahdollisuuden kuunnella musiikkia tai katsella musiikkiaiheisia videoita Naxoksen musiikkipalveluiden kautta. Kirjautua voit PIKI-kirjastokortilla. Kannattaa tutustua e-aineistoihin pyhäpäivien rauhassa, e-aineistojen käyttö on vaivatonta eikä maksa mitään.

Kirjastot ovat avoinna pyhien aattopäivinä ja joulun aatonaattona tavanomaista lyhyemmin, tällöin ovet suljetaan viimeistään kello 17. Kirjastoautot ovat reittiajossa kello 16 asti. Aattojen aukiolot löytyvät kunkin kirjaston omilta verkkosivuilta.

Kiitämme kaikkia asiakkaitamme antoisasta ja monipuolisesta vuodesta. Toivotamme sekä nykyiset että uudet asiakkaamme tervetulleeksi eri kirjastoihimme jälleen vuonna 2016!

Teksti Ritva Hokka-Ahti