Ilmoittautuminen työväenopiston kevään kursseille alkaa 4.1.

Julkaistu 17.12.2015 15.27

Ilmoittautuminen Tampereen seudun työväenopiston kevään 2016 kursseille alkaa 4.1.2016. Kurssiesite jaetaan tamperelaisiin ja ylöjärveläisiin koteihin lauantaina 19.12.2015 ja haja-asutusalueille perjantaina 18.12.2015. Esitteen sähköinen versio on jo luettavissa Työväenopiston kotisivuilta Kurssit-sivulta. Lisäksi esitettä on saatavissa keskusvirastotalon neuvonnasta, keskustan kirjakaupoista ja kirjastoista sekä Tampereella että Ylöjärvellä 21.12.2015 alkaen.

Kevään ilmoittautuminen alkaa ma 4.1.2016 osoitteessa Ulkoinen linkkiwww.tampere.fi/tyovaenopisto/ilmoittautuminen tai puhelimitse puh. 040 806 2404. Ilmoittautuminen tapahtuu porrastetusti:

A klo 13.00 Kielet
B klo 14.00 Tieto
C klo 15.00 Liikunta
D klo 16.00 Terveys ja Tanssi
E klo 17.00 Kädentaidot: tekninen työ
F klo 17.30 Kädentaidot: tekstiilityö ym.
G klo 18.00 Taide

Muistathan lukea ilmoittautumisohjeet ennen ilmoittautumistasi.

Lukukauden alkaessa puhelinliikenteessä voi olla ruuhkaa. Yritä hetken kuluttua uudelleen. Opiston toimistoon soittavien asiakkaiden puhelinnumero ei jää muistiin, joten työväenopistosta ei voida valitettavasti soittaa takaisin. Toimiston numeroon ei myöskään voi lähettää viestejä.