Suomi 100 -tukiohjelmaan voi hakea 28.12.2015 mennessä

Julkaistu 16.12.2015 16.57

Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuosi 2017 on sukupolvemme merkittävin juhlavuosi. Suomen itsenäisyyttä juhlistetaan vuonna 2017 laajalla ja monipuolisella ohjelmalla. Juhlavuoden teemana on Yhdessä.

Juhlavuosi on avoin kaikille suomalaisille ja Suomen ystäville. Onko sinulla, yhdistykselläsi, seurallasi tai yritykselläsi pieni tai suuri ohjelmaehdotus, jonka voisi liittää Suomi 100 -ohjelmaan? Ehdotusta voi hakea mukaan Suomi 100 -ohjelmaan, jonka kokoamisesta vastaa Valtioneuvoston kansliassa toimiva Suomi 100 -hanke. Suomi 100 -ohjelmahaku on avoin syksyyn 2017 asti.

Laajemman yhteistyön hankkeet olivat haettavina tietyillä edellytyksillä 15.9.2015 mennessä. Suomi 100 -tukiohjelmasta myönnetään mahdollinen taloudellinen avustus laajemman yhteistyön hankkeille. Tämä haku on avoinna 10.–28.12.2015. Lisätietoa hankkeen ehdottamisesta Suomi 100 -ohjelmaan sekä tukiohjelmaan hakemisesta löytyy Suomi 100 -verkkosivuilta osoitteesta http://suomifinland100.fi/tehdaan-yhdessa/hae-mukaan

Suomi 100 -tukiohjelman mukainen haku tehdään rekisteröitymällä hankkeen verkkosivuilla järjestelmään, haetaan ohjelmaan liittämistä laajemman yhteistyön haku -linkistä, josta avautuu taloudellisen haun täytettävät lisäkentät.

Laajempaa yhteistyötä 15.9.2015 mennessä hakeneet hankkeet ovat automaattisesti mukana tässä haussa ilman toimenpiteitä. Aiempaa hakua voi muuttaa tai tarkentaa, mutta tällöin tulee uudessa haussa viitata edelliseen hakuun tai päätökseen. Asia käsitellään uuden haun pohjalta.

Inka Helin

Teksti Aila Rajamäki