Siirry sisältöön Siirry suoraan hakuun

Tampereen Nuorisofoorumin suurkokous 22.10.

Julkaistu 18.10.2013 12.55

Tampereen Nuorisofoorumi järjestää syksyn suurkokouksensa tiistaina 22.10.2013 kello 11.30 alkaen Tampereen virastotalolla valtuustosalissa, os. Aleksis Kiven katu 14-16 C. Kokouksessa hyväksytään Nuorisofoorumin kannanotto lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointisuunnitelmaan. Lisäksi täydennetään Nuorisofoorumin hallitus loppukaudelle 2013 – 2014. Kokoukseen osallistujilla on lisäksi mahdollisuus jättää aloitteita hallitukselle. Kokousta voi seurata suorana videolähetyksenä ja chatissa osoitteessa, www.nuortentampere.fi/live.

Kokoukseen on kutsuttu kaksi edustajaa jokaisesta Tampereen yläkoulusta sekä toisen asteen oppilaitoksesta.

Tampereen Nuorisofoorumi on Tampereella toimiva, 12-22 -vuotiaiden nuorten avoin vaikuttamiskanava. Nuorisofoorumi antaa muun muassa lausuntoja erilaisiin nuoria koskeviin asioihin ja tukee nuorten oikeutta osallistua Tampereella. Foorumilla on lisäksi oikeus osallistua nuorten asioita käsittelevien lauta- ja johtokuntien sekä kaupunginvaltuuston kokouksiin.

Kokousta voi seurata suorana videolähetyksenä ja chatissa 22.10. kello 11.30 alkaen osoitteessa, www.nuortentampere.fi/live. Kokousta voi tulla seuraamaan myös paikan päälle.
Lisätietoja:
Inka Kiuru