Siirry sisältöön

Digiasiakaspalvelu

Miten kaupunki pystyisi vastaamaan paremmin tamperelaisten kysymyksiin? Entä kuinka kaupunki voi hyödyntää paremmin kuntalaisten antamaa palautetta palveluidensa kehittämiseen?

Digiasiakaspalveluprojektissa kokeillaan uusia digitaalisia työkaluja ja tapoja palvella asiakkaita. Tavoitteena on, että kaupungin tarjoamat palvelut ovat entistä paremmin kaikkien saatavilla. Digitaaliset palvelut eivät ole paikasta riippuvaisia.

Asiakaspalvelukokeilut perustuvat kaupunkilaisten esittämiin toiveisiin. Kokeilujen aikana ja niiden jälkeen asiakkailta pyydetään palautetta. Palautteen avulla arvioidaan, ovatko kokeillut työkalut sellaisia, että niitä kannattaisi ottaa laajemmin käyttöön kaupungissa.

KOKEILUT

Mitä projektissa tehdään?

Päättyneet kokeilut

OTA YHTEYTTÄ

Projektipäällikkö
Outi Lehtinen
puhelin 050 538 2267
sähköposti [email protected]