Page 81 - PiKe kirja
P. 81

LÄHTEET:
Kaikki tutkimukset löytyvät Pirkanmaan ja Keski-Suomen kehittämiskirjaston sivulta. Luettavissa osoitteessa:
https://pikeextra.wordpress.com/hankkeet/asiakaspalvelu/.
Hyökki, S. Miten asiakaspalvelua tarjotaan digitaalisesti? Mietteitä Alkon reissulta, osa 2.
Luettavissa osoitteessa: https://pikeextra.wordpress.com/2018/06/13/miten-asiakaspalvelua-tarjotaan-digitaalisesti- mietteita-alkon-reissulta-osa-2/.
Hyökki, S. & Rikkilä, J. Kaikki lähtee ihmisistä – Palvelumestarit ja sisäisten asiakkaiden arvostus Alkossa. Luettavissa osoitteessa: https://pikeextra.wordpress.com/2018/03/12/kaikki-lahtee-ihmisista-palvelumestarit-ja- sisaisten-asiakkaiden-arvostus-alkossa/.
Rikkilä, J. 10 askelta parempaan asiakaspalveluun – treeniohjelma esimiehille. Luettavissa osoitteessa: https://pikeextra.wordpress.com/2018/09/03/10-askelta-parempaan-asiakaspalveluun-treeniohjelma-esimiehille/.
Rikkilä, J. Mistä PiKe-kirjastolainen innostuu? Lyhyt katsaus luottamukseen, empatiaan ja yhteisiin arvoihin. Luettavissa osoitteessa: https://pikeextra.wordpress.com/2018/05/15/mista-pike-kirjastolainen-innostuu-lyhyt- katsaus-luottamukseen-empatiaan-ja-yhteisiin-arvoihin/.
Rikkilä, J. Tiimin roolit selväksi 7 minuutissa – muutama vinkki esimiehille Finnairilta. Luettavissa osoitteessa: https://pikeextra.wordpress.com/2018/08/15/tiimin-roolit-selvaksi-7-minuutissa-muutama-vinkki-esimiehille- finnairilta/.
Roth, S. Organisaatiomuotoilu ja asiakaskokemuksen anatomia. Luettavissa osoitteessa: https://gofore.com/organisaatiomuotoilu-ja-asiakaskokemuksen-anatomia/.
Roth, S. Voiko asiakaskokemusta skaalata? Luettavissa osoitteessa: https://gofore.com/voiko-asiakaskokemusta-skaalata/.
INSPIRAATIOTA:
Fischer, M. & Vainio, S. 2014. Potkua palvelubisnekseen - Asiakaskokemus luodaan yhdessä. Talentum.
Helaniemi, K., Kuronen, A. & Väkeväinen, V. 2018. Kutsuvat sitä pöhinäksi. Tositarinoita kasvuyrittäjyydestä. Otava. Hurmerinta, J. 2015. On aika muuttua - Menestysopas sosiaalisen aikakauden johtajille. Kauppakamari. Miettinen, S. 2014. Muotoiluajattelu. Teknologiateollisuus ry.
Mäntyneva, M. 2016. Hallittu projekti. Kauppakamari.
Otala, L. 2018. Ketterä oppiminen - keino menestyä jatkuvassa muutoksessa. Kauppakamari.
 79
  

















































































   79   80   81   82   83