Page 7 - PiKe kirja
P. 7
Sisällys
I Me teimme tämän yhdessä . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
II Tavoitteena monikanavaisuus . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
III Asiakas kirjaston keskellä . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
IV Ääni henkilöstölle . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
V Ääni asiakkaille . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
VI Uusisuuntaasiakaspalvelulle . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
VII Askel 1: Asiakaslähtöinen kulttuuri . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55
VIII Askel 2: Yhteisöllisyys ja vuorovaikutus . . . . . . . . . . . . . . . 63
IX Askel 3: Uudet työkalut ja digitaalisuus . . . . . . . . . . . . . . . 69
Lähteet . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79