Page 7 - PiKe kirja
P. 7

Sisällys
I Me teimme tämän yhdessä  .  .  .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7
II Tavoitteena monikanavaisuus  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
III Asiakas kirjaston keskellä  .  .  .  .  .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19
IV Ääni henkilöstölle  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
V Ääni asiakkaille  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
VI Uusisuuntaasiakaspalvelulle . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
VII Askel 1: Asiakaslähtöinen kulttuuri .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 55
VIII Askel 2: Yhteisöllisyys ja vuorovaikutus .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 63
IX Askel 3: Uudet työkalut ja digitaalisuus  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  .  . 69
Lähteet . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
























































































   5   6   7   8   9