Hae
Valikko
a a

Tredu ja Kangasalan kunta kumppaneiksi yrittäjyyskasvatus- ja yritystoimintapalveluissa

Julkaistu 17.2.2017 11.54

Tredu ja Kangasalan kunta solmivat 20.2.yrittäjyyskasvatus- ja yritystoimintapalveluita koskevan kumppanuussopimuksen. Sen tavoitteena on edistää Tredun, Kangasalan kunnan sekä alueen yritysten, yrittäjäjärjestöjen sekä muiden toimintaan sitoutuneiden yhteistyötahojen välistä vuorovaikutusta.

Yhteistyötä syventämällä halutaan toteuttaa alueen tarpeisiin suunniteltua monimuotoista ammatillista koulutusta, työssäoppimista, opinnäytetöitä sekä muuta yhteisesti sovittua toimintaa. Sopimuksen tarkoituksena on kehittää alueen elinkeinoelämää ja työllisyydenhoitoa sekä yhteistyötä eri toimijoiden välillä. Sopimuskausi kestää vuoden 2020 loppun.

Yrityskoordinaattori edistää yhteistyötä

Kumppanuussopimuksen myötä Tredu ja Kangasalan kunta palkkaavat yhteisen yrityskoordinaattorin, jonka tehtävänä on edistää ja kehittää yhteistyötä alueen yritysten, sekä Tredun opiskelijoiden ja henkilökunnan välillä. Yrityskoordinaattori auttaa työssäoppijoita sijoittumaan yrityksiin ja yrityksiä hankkimaan osaavaa työvoimaa sekä kehittämään osaamistaan Tredun palvelutarjonnan avulla.

Kumppanuussopimuksen allekirjoittajina ovat Kangasalan kunnanjohtaja Oskari Auvinen ja Tredun ammatillisen koulutuksen johtaja Helena Koskinen.

Tuula Hoivala
puhelin +358503295711