Hae
Valikko
a a

Suun terveydenhuollon ajanvarauksessa katko keskiviikkona 11.1. klo 11 alkaen

Julkaistu 10.1.2017 13.48

Tampereen kaupungin suun terveydenhuollon potilastietojärjestelmää päivitetään keskiviikkona 11.1.2017. Päivityksen takia klo 11:n jälkeen hammaslääkärit ja -hoitajat eivätkä suuhygienistit pääse katsomaan asiakkaiden tietoja potilastietojärjestelmästä eivätkä voi varata, siirtää tai poistaa aikoja.

Ainoastaan kiireellistä ensiapua tarvitseville asiakkaille pystytään antamaan hammashoidon aikoja Acutaan ja kiirevastaanotoille.

Katko koskee myös suun terveydenhoidon verkkoasiointia. Katkon aikana verkkoasioinnin kautta ei pääse katsomaan omia aikojaan eikä varaamaan uusia.

Kaupungin suun terveyden ostopalvelupaikoissa potilastietojärjestelmän katko kestää koko keskiviikon ajan.

Päivitykseen on varauduttu, joten ennakkoon ajan varanneiden asiakkaiden hoidossa katkon ei pitäisi juuri näkyä.

Ajanvaraus ja itsepalvelujärjestelmä toimivat taas normaalisti torstaina 12.1.2017.


Lisätietoja

Ylihammaslääkäri
Eeva Torppa-Saarinen
puhelin 050 516 4018
sähköposti if.erepmat@neniraaS-approT.aveE


Teksti Marika Haapala